Projek Terbaru...

Ni antara projek yang sedang dijalankan..dapat gak selit-selit sikit masa untuk menjahit..(maklumlah sibuk duk mengait sekarang)..time dah fedup mengadap benang kait..kita mengadap mesin jahit plak yer...hahahaha...

tapi projek ni tak siap lagi..sajer nak bagitau awal2...(konon2 blog nih tak sunyilah..hahahaha)....
 kain-kain yang telah dipotong mengikut saiz...(sila ikut susunan yer...hehehe)

nilah hasil cantuman yang pertama.....
:
:
:
:
:
saper2 yang rajin..cuber teka..saya nak buat apa yer kain-kain nih...

5 comments:

Dinah said...

blanket ke..:) saya pun baru menyiapkan projek ni tapi blum upload photonya..blanket baby corak zig zag..

Mila@Rimbun said...

ni mesti nak buat quilt nii jeng jeng

cik hani said...

nak buat sarung bantal ataupun alasa meja kot..betoi kan??

Yaati Nor said...

nak buat sarung bantal cusion kecik tu kot.

zaza said...

Dinah-tak buat blanket pun..huhu..besau2 takut tak siap..hehehe

mila-Quilt yer....ummmmmm

cik Hani-no komen..hahahahaha...

yaati-sarung bantal idok lah kot...sebab bantal semua dah bersarung..hahahaha...