Peasant Blouse merangkap baju tido..

Kali kedua membuat peasan blouse..yang 1st tak sempat nak snap gambar baju pun dah lusuh..kali nih sempat gak lah amik gambar..kain tuh sebenarnya sarung bantal peluk..sbb kat umah saya takder bantal peluk..so saya guna untuk buat projek saya..hehehe..ni salah satu hasil dari kain sarung bantal peluk..

peasant blouse ni saya buat labuh skit..sesuai plak buat baju tido..hehehe
 model setia..

3 comments:

MamaDaniel said...

cutenyer.. cukup ek kain bantal peluk buat blouse.. cantik pattern fabrik tu... :)

suziyana said...

mamadaniel..cukup2 ngan saiz anak saya..tapi kalu tak silap dapat 2 helai kot satu pjg satu pendek..

Anonymous said...

amboi, cumelnye blouse tu....nk tnye lah. blouse2 yg akak buat tu semua dari jenis kain cotton ke? ataupon ada dari jenis kain lain?