Antara projek yang disiapkan sebelum bersalin...

Alhamdulillah dapat siapkan sarung bantal ni mengikut masa yang ditetapkan..cuma masa nak post jer tak sempat..bantal ni ingat nak bagi hadiah kat seseorang sempena perpisahan..so naik keje bulan dua nih dapat bagi terus kat tuan empunya ..
Nilah rupa sarung bantal baru yang telah saya siapkan..

 bantal saya beli dekat carefour kalu tak silap..dalam harga RM7.00 satu..saiz dia 8"x8"

kain pink butterfly n bunga2 tu saya beli masa ader jualan kat Jaya One Petaling Jaya..


ader juga org nak tumpang posing..pantang nampak kamera sekarang..asyik nak senyum jer...
ENJOY!!!
ada lagi projek yang telah saya siapkan dengan jayanya n tak ketinggalan juga projek yang tak siap..nanti bila ader masa n idea akan saya nukilankan diblog saya..hehehe..

No comments: