Bantal Busyuk...

nilah ruper bantal busyuk yang tak bersampul..banyak sangat bantal2 kecik yang tak bersapul kat umah saya ni..lepas dapat siapkan satu projek sarung bantal yang pertama..terus bersemangat nak buat lagi..
nilah hasil kedua sarung bantal saya..kebanyakan saya guna kain perca..cume gambar keretapi jer saya potong kain yang baru dibeli..
kali ni saya tak guna zip..saya just guna butang ketip jer..supaya bantal tak kuar dari sarung dia..
saiz siap sarung bantal ni 15" dari posisi depan..
post secara dekat...
post dari belakang...sebenarnye susah lah jugak nak dapat ukuran yang tepat masa potong kain ni semua..dah cantum mesti ader lebih punyer..hehehe..tu jer lah dugaan untuk org baru cam saya..agak2 yg dah mahir tuh camner yer diorang dapat ukuran tepat,..ader saper2 yang sudi ajar saya ker..

3 comments:

MamaDaniel said...

comelnya bantal thomas ni... :)
idea yang baik tu guna butang ketip.. bleh cuba nih.. tq for sharing.,. :)

suziyana said...

hehehe..mamadaniel cube jgn tak cube...

farahana said...

cantik, rajin buat patchwork utk bantal. Kalau saya, guna kain besar terus. hehe.