Bag untuk letak kad2 bank dll

Sebenarnya dah lama sangat nak buat beg untuk tempatkan semua kad-kad yang ader dalam purse..senang buat satu tempat jer..lagipun ruang yang ader dalam purse tuh tak banyak..terpaksa tindan2 sampai purse dah jadi gemuk dan kembang (kembang byk duit takper gakkan..hehehehe)..yang boleh jadi rajin buat beg ni pun sebab ader lebihan kain yang dibeli baru ni..so apa lagi..pulun lah buat beg utk simpan kad2 tadi...so selamat menjamu mata yer..



kan tersusun sikit bila letak dalam purse..ruang pun tak pakai banyak..senang nak cari dan ambil..tapi saya lupe plak nak snap gambar sebelum beg ni siap..

2 comments:

NajaHmaDi said...

wah...bestnya..buat tuk sy satu bleh???

suziyana said...

buleh jer kalu berminat..hehehe..